where is my love

haft en toppen vecka med toppen människor! kan mitt liv bli bättre?
Igår var jag med Malin & Kajsa. Först var vi hos malin sen blev det utgång - strömpis! hade en kanonkväll!
Jag sov hos Malin, åkte hem imorse. När jag kom hem gjorde jag mig iordning sen drog jag och familjen till cloetta, köpte choklad förstås! Blev inte så mycket för är inte så sugen på det längre, men köpte massa kexchoklad till farfar, han äääälskar det :) Sen tog vi en åktur och fika genom Motala och Arskesund. Det har varit en mysdag kan man säga med familjen :) Nu sitter jag med hårfärg i håret och dunkar låten " where is my love". Vet inte varför jag gillar den här låten så mycket, men jag blir faktiskt riktigt glad när jag lyssnar på den. Och så blir jag riktigt taggat inför helgen. Nej, nu ska jag tvätta ur hårfärgen sen städa mitt rum så jag kan lägga mig i sängen någon gång ikväll hade jag tänkt. 

Bye :)


http://www.youtube.com/watch?v=3idYUQnXSis - låten jag går och spelar just nu hela tiden.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0