Ny vecka, nya tag.

Då var det måndag igen. Och efter en veckas ledighet så var det bara att börja jobba igen. Nu är vi tillbaka i Varberga och målar utomhus -cykelförråd. Det är nästan för varmt att jobba ute i den här värmen som är om dagarna.. på gränsen till man tuppar av känns det som. Det gäller att dricka mycket vatten och det är jag rätt så dålig på. Får ändra på det!

Efter jobbet drog jag upp på stan och köpte mig 4 silverörhängen till dom nya hålen och dom andra två som har haft andra örhängen. Så nu ser det bra ut mina öron när alla har silverkulor förutom töjen :) Sen när jag kom hem väntade lax & potatis på en tallrik till mig, mumsigt! Efter det tog jag mig en liten tupplur sen en kort promenad :) När promenaden var slut gjorde jag inte ett skit kan man säga. Jag satt bara i soffan och bara va, det är så skönt. Imorgon ska jag ta tag i min garderob och städa.. även min hylla.. usch vad jobbigt! Men innan det blir det troligtvis en promenad med Lisa :) Hon flyttar rätt så snart så imorgon blir det kanske den sista promenaden... :(

Nu ska jag lägga mig och läsa Morgan Allings bok :Kriget är slut, det är en sån bok man inte vill sluta läsa!

Good night!



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ser jag en sötnos i Hello Kitty nattlinne? Det är nog min lilla Johannis! :) <3

2011-08-01 @ 23:11:30
URL: http://nillevilla.blogg.se/
Postat av: johanna

hihi ja det är det min läckerbit ;)

2011-08-02 @ 17:31:17
Postat av: Pernilla

Göllönge! <3

2011-08-04 @ 21:37:48
URL: http://nillevilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0