Dålig stil av mig..

Det är en väldigt dålig stil av mig, att jag inte har skrivit på länge.. Fast jag har en ursäkt. Jag har haft fullt upp med att måla här hemma, fönster & fasaden har målats och det har tagit en evighet. Och kan ni gissa? jag är inte klar än! Men imorgon, då blir allt klart och tack o lov för det. Och pricken över i:et är att min dator lagga ihop för ett tag sen så fick åka in med den och fråga hur man kunde fixa den. Det ända problemet som är kvar med datorn är att ett "ö" kan komma mitt i när jag skriver, hur som helst. Skit irriterande... -.-
Jag har i allafall haft en mysig lördags kväll med Malin, Kajsa & Erika. käkat ostbågar och snackat, kollat början på en film, och självklart "RAGGAT", alltså åkt runt i bilen :) hehe. Men nu ska jag lägga mig så jag orkar en hel dags med målande och kalas! nattinatti :)


En trött johanna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0