Ännu en ny vecka.

Måndag idag, den sista måndagen på denna månad, men finns ett antal hundra måndagar i sitt liv. Det här är en helt vanlig måndag. Man är trött och seg när man stiger upp ur sängen. Det ända man vill är att ligga kvar och sova bara en liten, liten stund till. Idag efter jobbet drog jag hem till Erika, böt om och så drog vi och käka och tog även en runda på stan. Vi tog några nya hål i öronen också. Mina öron är snart fullsmockade med hål.. Fast jag gillar det! :)
Sen har jag varit hos farmor och spenderat kvällen med henne och pappsen som har kommit till örebro för en vecka.
Nu är jag nyduschat och ska nanna kudden.
See ya!


Tog dom två översta hålen idag :) Ninen ville vara med på bild.. hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0